HP 4470c
Fra : Lars Arvø

Dato : 15-02-02 22:41

Jeg skal til at købe ny scanner. Jeg har set på HP4470C, er der nogen her i
gruppen der har erfaring med HP 4470c gode eller dårlige. Jeg er meget
interesseret i et svar.
mvh Lars

Fra : Thomas

Dato : 15-02-02 23:06

"Lars Arvø" <lars@takago.dk> wrote in message
> Jeg skal til at købe ny scanner. Jeg har set på HP4470C, er der nogen her
> gruppen der har erfaring med HP 4470c gode eller dårlige.

Når du køber 4470C går jeg ud fra, at du skal scanne dias? Jeg har hørt, at
diasdelen ikke er så god som i fx en Epson scanner. Men du kan jo altid
prøve at købe den, og smide den tilbage til forhandleren hvis det er noget
skidt.

Selve scanneren skulle være prima kvalitet - har altid selv svært til HP -
men der er sikkert mange her i forumet der er uenige med mig. :)

--
Mvh.
Thomas T. tthygesen@yahoo.com

Fra : Deaster

Dato : 16-02-02 00:02

"Thomas" <tthygesen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Selve scanneren skulle være prima kvalitet - har altid selv svært til HP -
> men der er sikkert mange her i forumet der er uenige med mig. :)

Nøøø, scannerne er udemærkede men driverne er noget fanden har skabt, hvis
de overhovedet bliver lavet.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Lars Arvø

Dato : 16-02-02 19:59

Ja, den skal bruges til at scanne dias, men jeg vil se på nogle forskellige
på markedet. Det er jo også et spørgsmål om pris.
Mvh Lars