unlock n3310 v5,03 lock 4
Fra : Cassandra

Dato : 15-02-02 21:03

jeg kan ikke rigtig få winlock 110 til at virke på den telefon.

nogen der har en ide til hvordan man knækker denne lille nød

Mvh
"Cass"

Fra : kimmichael

Dato : 16-02-02 21:57

hej cass.
kan ikke lige umiddelbart hjælpe dig.
men prøv at gå ind på www.astalavista.dk
der findes en masse tip,trick,filer,koder og unlockprogrammer også
videre.
der er ikke det du ikke kan få af hjælp på den side.
held og lykke.
med venlig hilsen kim

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 17-02-02 06:26

Jeg bruger en Dejan Dongel til at låse den op med.. Men hvis du installere
Rolis og har det rigtige M-bus kabel kan du måske få buk på dette
problem.... Har sendt dig en lille fil..

--
Se også www.helloo.dk
ICQ : 11143479

Fra : ralle_160

Dato : 18-02-04 17:28

http://www.kandu.dk/

Fra : DirectX

Dato : 18-02-04 17:43

Dude, hvorfor hente et indlæg frem der er over 2 år gammelt

Mvh
C@ss

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-02-04 18:07

>Dude, hvorfor hente et indlæg frem der er over 2 år gammelt

Tja, vi har før set kandu.dk-systemet lave rod - men ikke bare det er
det der rumler igen? Jeg undrer mig dog selv over, at der af og til
bliver besvaret månedsgamle indlæg - endda ofte nogle, som allerede er
besvaret.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : DonE

Dato : 18-02-04 21:37

Lasse Hedegaard fandt sit tastatur og skrev:

> [...]
> det der rumler igen? Jeg undrer mig dog selv over, at der af og til
> bliver besvaret månedsgamle indlæg - endda ofte nogle, som allerede er

Er det ikke noget med at de tjener nogle 'point' hvis de besvare et indlæg?

--

/DonE

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-02-04 22:15

DonE skrev:

>Er det ikke noget med at de tjener nogle 'point' hvis de besvare et indlæg?

Åhh, jo - det er rigtigt - og det giver desværre en masse ubrugeligt
snask af og til. kandu.dk burde lukke deres usenet-gateway og holde
deres snask for dem selv!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : DirectX

Dato : 18-02-04 22:41

hehe jeg har lært noget siden dengang, blandt andet Winlock Sucks

Mvh
C@ss

newsl730tu2qemi3aponaj5r0qm1kv8qdgq1@news.tele.dk...

Fra : helloo.dk

Dato : 18-02-04 23:20

> [...]

> Åhh, jo - det er rigtigt - og det giver desværre en masse ubrugeligt
> snask af og til. kandu.dk burde lukke deres usenet-gateway og holde

Lige inden du nu tydeligvis udtaler dig om noget du som sædvanlig ikke har
forstand på så kan jeg fortælle dig at man kun får point for rigtig
besvarelse i kandu. (nok derfor du ikke fik nogle point!) Dette skal
godkendes af ham der spørger ellers får man ikke noget ud af det!
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-02-04 23:40

Dan skrev:

> [...]
>besvarelse i kandu. (nok derfor du ikke fik nogle point!) Dette skal
>godkendes af ham der spørger ellers får man ikke noget ud af det!

Suk! Jeg er klar over hvordan kandu.du virker - hvornår har jeg
påstået, at man får point for alle svar? Og nej, ingen point til mig -
jeg bruger usenet, hvor det tåbelige pointsystem heldigvis ikke
bruges.

Jeg mener stadig, at mange af de indlæg der kommer igennem kandu.dk er
"snask" - og jeg ved jeg ikke er alene om denne holdning. Du er
selvfølgelig velkommen til at mene hvad du vil - men drop du dine
forhastede konklussioner - de fører som sædvanlig ikke rigtig nogle
steder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--