Re: Underskriftindsamling for censur på ne~
Fra : Kirsten

Dato : 15-02-02 17:57

T.Liljeberg <liljeberg_t@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:r58p6us9odjhh68pfnl50kute2ostassqv@4ax.com...

> Hvis der skal indføres yderligere begrænsninger i ytringsfriheden, så
> er du forhåbentlig den første, der får mundkurv på.

Kære Tom!
Ingen kunne være mere enig end jeg! Kunne du ikke tænke dig at være med i
vores underskriftindsamling for censurering af Internettet?

Alle, der vil støtte sagen, bedes sende underskrifter til:
indfør.censur@horrorcomix.com

I Kristus
Kirsten Johansen
romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com
-- Brænd Koranen og synagogerne! Red Bibelen fra www.horrorcomix.com --

Fra : Rhythm

Dato : 15-02-02 22:04

> I Kristus
> Kirsten Johansen
> romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com
> -- Brænd Koranen og synagogerne! Red Bibelen fra www.horrorcomix.com --

Ups du holder dig vist ikke selv helt det den sag du kører der.
Hvis censur skulle indføres på nettet må du ikke udtale dig negativt om en
anden trosretning
på nettet.
Så derfor bedest du venligt at fjerne der der med at brænde koranen og det
andet bøvl du skriver
for at overholde din egen opsatte regel ang. censur på nettet.
Din udtalelse er racistisk og kan give op til 6 måneder bag tremmer.

Rhythm

Fra : Christian Brahe

Dato : 20-02-02 22:49

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message

> [...]
> for at overholde din egen opsatte regel ang. censur på nettet.
> Din udtalelse er racistisk og kan give op til 6 måneder bag tremmer.

Hvem end kirsten er, så ligger hun et sted mellem landsbytosse(DF) og DNSB.
Skræmmende og ubehaligt at fanatikere er omkring selv herude...

Christian Brahe

Fra : Rhythm

Dato : 21-02-02 13:44

"Christian Brahe" <chrbrahe@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
DNSB.
> Skræmmende og ubehaligt at fanatikere er omkring selv herude...

Hun er vel en skide Jehova eller Scientolegy eller en af de andre
"militante" guds tosser.

Rhythm

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 21-02-02 14:26

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> writes:

> Hun er vel en skide Jehova eller Scientolegy eller en af de andre
> "militante" guds tosser.

Nej, hun er fiktiv figur opfundet af en spammer ved navn Søren
Mosegaard, der ikke kan lokke folk til at besøge sin webside på anden
vis.

[ FUT: væk ]

Fra : Torben Larsen

Dato : 16-02-02 00:09

"Kirsten" <kirsten@praize.com> wrote in message
> Kære Tom!
> Ingen kunne være mere enig end jeg! Kunne du ikke tænke dig at være med i
> vores underskriftindsamling for censurering af Internettet?

Nu kan det være nok.
Kirsten, eller hvad du nu måtte hedde derude i Verden - stop det pis og få
et liv.

*PLONK*

Torben