kan man sætte pasword på sin hjemmeside?
Fra : Kåre

Dato : 15-02-02 14:50

Hej allesammen
hvordan sætter man en html kode på sin kjemmeside så man kun kan
komme ind på den med et Password?

send venligst svar NU!

hilsen Kåre

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 15-02-02 15:30

Kåre skrev: (messageID: <news:a4j3mp$rus$1@sunsite.dk>)

> Hej allesammen
> hvordan sætter man en html kode på sin kjemmeside så man kun kan
> komme ind på den med et Password?

Det kan man ikke. Hint: hvis du laver passwordcheck med HTML, så kan man jo
bare kigge i koden for at se det.

Der er dog forskellige muligheder med javascript, se f.eks.:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex9/password.htm

Endnu bedre ville det være at benytte PHP, ASP eller anden serverside til
opgaven...

> send venligst svar NU!

Rolig, rolig. Det haster vel ik' mer' end der ja'er...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 15-02-02 18:01

"Kåre" <monsterkage@hotmail.com> skrev i melding

> send venligst svar NU!

Når jeg kommer hjem igjen på mandag ... =)

*Hint hint* Du skremmer bare folk vekk ifra postingen din på denne måten
.... !

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 15-02-02 21:55

"Erlend Klakegg Bergheim" <erlendkb@online.noNOSPAM> wrote in message

> Når jeg kommer hjem igjen på mandag ... =)
>
> *Hint hint* Du skremmer bare folk vekk ifra postingen din på denne måten
> ... !

Enig, jeg var lige ved enten at smide ham i kill-filteret eller at skrive et
sarkastisk off-topic svar.
Dette indlæg er ikke ment sarkastisk men er stadig off-topic... ;)

Hvis nogen har lyst til at fortsætte en hyggelig snak om net-ettikette har
jeg sat FUT til dk.admin.netikette , jeg har dog desværre ikke tid til at
følge med der.

NB: det er ikke nogen straf at snakke der! Faktisk findes der (få)
hyggelige tråde derovre!

--
Mvh. Mogens
B.Sc. i datalogi. Søger IT-job på Fyn!