Tekstfiler, ASP og Windows XP
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 15-02-02 14:53

....er ikke en god blanding. Jeg er snart ved at rive håret af og kan ikke
fatte hvorfor jeg ikke kan skrive/oprette en ganske normal txt-fil.

Jeg køre Windows XP UK men i Windows 2000 er der ikke nogen problemer med at
bruge den normale metode. I XP dutter det bare ikke og jeg skal bruge noget
ASP der kan skrive til en tekstfil...er der nogen der evt. har prøvet det
samme eller bare en der har fået skrevet en tekstfil med ASP i IIS5,1 ?

Hilsen fra Peter

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 15-02-02 15:04

Glemte min Norton ScriptBlocking var slået til (øv...jeg har brugt det halve
af dagen på at formatere...installere...formatere...installere...osv)

Hilsen fra Peter =)