Islandske heste
Fra : TKV

Dato : 15-02-02 14:04

Hej

Er der nogen, der kan fortælle mig hvor min 2 døtre ( 8 og 12 år ) kan
komme til at ride på Islandske heste i Roskilde område. Evt links til
hjemmesider

Mvh

Torben

Fra : Lene Vang

Dato : 16-02-02 10:57

Hej Torben

Jeg har fundet dette sted i Hedeland: Islandshestecentret Hedeland 55 45 96
62.
Ellers kan du prøve og kigge inde på Dansk islandshestforeningen, under
"Ridesteder" http://www.islandshest.dk/
Jeg håber at det kan hjælpe jer i jeres videre søgen, der findes ikke noget
så skønt som at ride på en islandsk hest :)

Med venlig hilsen

Lene Vang