Unlock Start adresser 3310
Fra : Cassandra

Dato : 15-02-02 10:28

Der lader til at være nogle forskellige ider om hvilken start adresse man
skal starte flash fra på en 3310
er der ikke en der har en hjælpe / info side om det ?

jeg flashede en 3310 V5,03 fra 00280000 til 00290000
den virker fint andre siger den skal starte fra 00270000

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 15-02-02 14:36

Cassandra wrote:

> Der lader til at være nogle forskellige ider om hvilken start adresse man
> skal starte flash fra på en 3310
> er der ikke en der har en hjælpe / info side om det ?

www.gsmunlock.dk der er adresserne til alle flashes...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!