Slim li lungerne
Fra : Zenia Jenny

Dato : 15-02-02 07:52

Det er tit når det bliver lidt under frysepunktet, at jeg kan mærke at
jeg har en masse slim, der besværliggør min vejrtrækning. Det er noget
slim jeg ikke kan komme ud med. Jeg får godt nok hostet lidt ud. og det
hjælper.

Men det er sådan noget tyndt slim, så jeg får aldrig det hele ud.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med problemet.

Fra : Mirian

Dato : 22-02-02 18:10

"Zenia Jenny" <zenia@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men det er sådan noget tyndt slim, så jeg får aldrig det hele ud.
>
> Er der nogen, der kan hjælpe mig med problemet.

Prøv at tage til lægen og bliv tjekket for bronkitis. Eller astma.
Jeg har haft astmatisk bronkitis igennem hele min barndom og jeg har altid
haft besvær især i koldt og fugtigt vejr.
MVH Mirian

Fra : Zenia Jenny

Dato : 25-02-02 07:55

Hej Mirian.

jeg har nemlig været hos lægen.Og han sagde jeg havde lidt bronkitis.Det
var i juleferien jeg var hos lægen.Jeg fik så noget pencilin for og det
hjalp meget.Men engang imellem når det er virkelig fugtigt udenfor, kan
jeg godt mærke,at der er et eller andet i lungnerne der blokerer
luftrørerne.Også nogle gange om natten hvis det har været varmt på
værelset kan jeg have meget svært ved at trække vejret.Det mærkes når
man puster ud. Det "´skratter" ligesom.
Er du så blevet helbredt for det? Og kan det overhovedet forsvinde helt?

Fra : Mirian

Dato : 25-02-02 16:35

> [...]
> man puster ud. Det "´skratter" ligesom.
> Er du så blevet helbredt for det? Og kan det overhovedet forsvinde helt?

Hej
Ja jeg er blevet helbredt, men ikke hvad du kende som værende helbredt, jeg
er simpelthen vokset fra det. Selvfølgelig har jeg fået meget medicin som
skulle hjælpe, men Medicin helbreder ikke , ihvertfald ikke når vi snakker
bronkitis og astma.
Du kan få Medicin, som kan hjælpe dig til at have det bedre i din hverdag,
så du ikke er så generet af din vejrtrækning eksempel bricanyl, men snak med
din læge om det.
Jeg er erklæret astma/bronkitis fri, da jeg ikke har brugt Medicin et par
år, men jeg har stadig lidt rester af det, eksempelvis hvis jeg griner,
græder,motioner eller det er koldt eller til røget så begynder jeg at
producerer en masse slim som irriterer mine luftveje, men det er til at leve
med, i forhold til det jeg har haft!
Så held og lykke fremover
MVH Mirian