Opera: Quick Launch
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-02-02 00:47

Greetings!

Findes der en Quick Launch funktion til Opera (mage til den der findes i
Mozilla) ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henrik Gemal

Dato : 15-02-02 11:05

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev:
> Greetings!
>
> Findes der en Quick Launch funktion til Opera (mage til den
> der findes i Mozilla) ?

Nixen.

FYI: Det eneste Quick Launch gør er at loade noget af programmet på forhånd. Så du vil blot gøre programmet hurtigere til at starte op. Intet andet. Basalt set på samme måde som IE allerede er loadet på en Windows maskine...

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-02-02 11:11

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message
> Greetings!
>
> Findes der en Quick Launch funktion til Opera (mage til den der findes i
> Mozilla) ?

Er det nu nødvendigt? Opera 6.01 som jeg bruger starter da meget hurtigt...
hurtigere end IE6.
Du kan da lave en genvej til Opera i menuen "Start" og sætte den til at
minimere automatisk. Så ligger den parat.

- Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-02-02 13:03

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message
> Er det nu nødvendigt? Opera 6.01 som jeg bruger starter da meget
hurtigt...

Den er en krig om at starte...

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 15-02-02 14:32

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>'s posting:

>Den er en krig om at starte...

Du kan prøve at gøre din cache og historikke mindre.

--
CBH

Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.xml

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-02-02 17:13

"Chr. Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> wrote in message
> Du kan prøve at gøre din cache og historikke mindre.

Det har altid været et problem.

Jeg har du opgraderet fra 6.0 til 6.01 og det hjalp på opstarten...

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 16-02-02 17:51

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>'s posting:

>Det har altid været et problem.

Yeps, det kan også godt være pga. cahce/historik/huskede links...,
hvis disse et sat til at gemme meget/lang tid.

>Jeg har du opgraderet fra 6.0 til 6.01 og det hjalp på opstarten...

Installerede du i et nyt katalog?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-02 08:41

> Installerede du i et nyt katalog?

Nope, skulle det det. ?

Jeg har jo alle mine ting i det gamle katalog (history/bookmarks/post).

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 18-02-02 10:40

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>'s posting:

>Nope, skulle det det. ?

Niks'er. Tænkte bare, om det kunne være grunden til, den var
hurtigere, hvis man skulle holde fast i cache-teorien, for så ville
cahcen jo være helt "frisk" (altså tom). Det ser ud til, siden du
installerede i samme katalog, den teori ikke holder.