Gemme oplysning på homeX(tele.dk) server ?
Fra : Euk

Dato : 15-02-02 00:28

Hej NG

Jeg aner ikke om det er her jeg skal spørge ! Men efter en del bøger og
flere grå hår, er jeg ved at gå i panik !

Nu til sagen :

Jeg vil oprette en tilmeldelses hjemmeside hvor man kan vælge nogle navnei
en form. Efter man har valgt -trykkes på en "knap" og man har tilmeldt sig.
Siden skal uploades på min tele-dk server. Formens indtastede værdier skal
så gemmes i en fil på serveren !

Jeg har læst noget om JMail o.a. men jeg vil hellere selv down loade de
filer der er blevet oprettet. Men kan det lade sig gøre ? ... Er der nogle
eksempler på nettet.

Jeg har ikke altverden af programerings erfaring, kun lidt HTML...

Det ser ud som en overkommelig opgave iflg. de bøger jeg har kigget i, men
bøgerne jeg har, tager udgangspunkt i at man har det liggende på sin egen
pcér, og jeg vil gerne have det hele afviklet på tele-dk´s server !!!

På forhånd Tak...

Esben

Fra : Beach

Dato : 15-02-02 00:50

Den serverplads du har hos TDC er den en alm. en eller et webhotel?
Hvis det er et alm. abo. så er jeg bange for at du ikke får lov til at
uploade *.aps filer da det normalt er noget man skal betale ekstra for!

//Beach

> Det ser ud som en overkommelig opgave iflg. de bøger jeg har kigget i, men
> bøgerne jeg har, tager udgangspunkt i at man har det liggende på sin egen
> pcér, og jeg vil gerne have det hele afviklet på tele-dk´s server !!!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Beach

Dato : 15-02-02 00:50

Fra : Thygesen

Dato : 15-02-02 19:28

"Euk" <esben@kristensen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
sig.
> Siden skal uploades på min tele-dk server. Formens indtastede værdier skal

Jeg har ikke hørt om at teledanmark skulle understøtte asp eller det er
måske bare noget nyt, som jeg ikke har hørt?

Mvh. Christoffer Thygesen

e-mail: cht@cht.dk
homepage: http://cht.dk