Logitech mus X 2
Fra : Dan Rasmussen

Dato : 14-02-02 21:49

Jeg har det der
Cordless DesktopT Optical + musen
men så har jeg også en Cordless mouseman weel
her er så mit spørgsmål :

kan man købe et stik, så man får 2 ps2 porte, og kan man
køre med begge mus (de er fordi, den ene spiller jeg med)

på forhånd tak..

Fra : Esben

Dato : 15-02-02 01:06

"Dan Rasmussen" <dr2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> kan man købe et stik, så man får 2 ps2 porte, og kan man
> køre med begge mus (de er fordi, den ene spiller jeg med)

Kan du ikke tilslutte den ene mus til en USB port?

--
Esben

Fra : Leony

Dato : 15-02-02 13:10

"Dan Rasmussen" <dr2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> kan man købe et stik, så man får 2 ps2 porte, og kan man
> køre med begge mus (de er fordi, den ene spiller jeg med)

Zitech har en splitter.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/