Rabat hos Form & Fitness
Fra : Henning

Dato : 14-02-02 20:57

Vi overvejer at melde os ind hos Form & Fitness. Men det ærger mig at
skulle betale "indmeldelsesgebyr" på omkring 400,- kroner, som reelt
ikke dækker noget! Der er yderligere 99,- i administrationsgebyr...
Det jeg fisker efter er, om Dit firma har "rabataftale" som jeg kan
bruge som argument for at slippe for disse gebyrer, eller du bare
kender nogle firmaer (navngvine) der har... Jeg ved mange har
specielle rabatter, men er du ikke lige medlem af den rigtige
fagforening eller arbejder det rigtige sted, betaler du fuld pris

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-02-02 03:04

Henning <newsmail@mailme.dk> writes:

> Vi overvejer at melde os ind hos Form & Fitness.

Nogen der ganske kort kan fortælle, hvad "Form & Fitness" er for en
størrelse?

--
"Only whimps use tape backup: real men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it."

Fra : Neiklot

Dato : 20-02-02 17:57

"Janus Sandsgaard" <janus@janus.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ganske kort kan fortælle, hvad "Form & Fitness" er for en
> størrelse?

Ja, det er jo ikke rigtig til at se ud fra navnet, men "Form & Fitness" er
en kæde at fitnesscentre, hvor man kan holde sig i form

Det er vist både styrketræning og aerobichold med mere.

Med venlig hilsen
Nikolai

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-03-02 23:11

"Neiklot" <cantik@inbox.as> writes:

> Ja, det er jo ikke rigtig til at se ud fra navnet, men "Form &
> Fitness" er en kæde at fitnesscentre, hvor man kan holde sig i form

Takker for svaret. Der kunne jo have været tale om en kæde af butikker
der sælger dimser til at dyrke sport med.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.