Flash 5,0 nybegynder
Fra : -{ ']['he Rogue }-

Dato : 14-02-02 20:26

Hej Derude

Jeg har tænkt mig at kaste mig ud i at lære at bruge "Flash 5,0" er der en
venlig sjæl, der har et godt tip til at komme i gang...?

På forhånd tak

']['he Rogue

--
Klik ind på min hjemmeside:
www.benche.yum.dk

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 14-02-02 20:54

Hej.

Mit råd er at begynde med de øvelser som ligger i Flash under
Help > Lessons.

Følgende hæfte kan anbefales som næste trin, især hvis man ikke er meget
for tykke bøger;
"Flash 5",
af Lars Grønvad,
udgivet af IDG.

Derudover er der masser af ressourcer på nettet.
Se evt. Peo's indlæg "Tak for en hyggelig auden!", fyldt med links;
<a2q6l2$1cu$1@sunsite.dk>

God fornøjelse
Henrik