Computer fryser pereodisk!!! ):
Fra : Pussyman

Dato : 14-02-02 20:13

Nå min ene computer bare står og downloader kan den finde på at fryse og man
kan kun genstarte kan det være cpu eller ram eller noget helt andet??

Fra : Deaster

Dato : 14-02-02 22:27

"Pussyman" <rsg@td.com> skrev i en meddelelse
> Nå min ene computer bare står og downloader kan den finde på at fryse og
man
> kan kun genstarte kan det være cpu eller ram eller noget helt andet??

Ja, ja og ja.

Hvis du vil have en mere detaljeret forklaring er det nok en god idé at
komme med flere oplysninger.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Pussyman

Dato : 14-02-02 22:57

Er der så nogle der ved hvad jeg kan stille op med problemet??

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-02-02 23:39

"Pussyman" <rsg@td.com> skrev
> Er der så nogle der ved hvad jeg kan stille op med problemet??

Ja, det er der en reel mulighed for, hvis du ville være bare en smule
mere meddelsom: Hvilken hardware sidder der i maskinen, og hvilke
driverversioner kører du med?

mvh
Peter

Fra : Deaster

Dato : 15-02-02 09:50

> Er der så nogle der ved hvad jeg kan stille op med problemet??

Læser du overhovedet det man skriver til dig, eller tåger du bare rundt ?