DDR Ram...noget værd?
Fra : Klaus G.

Dato : 14-02-02 19:19

Jeg har ligenu en 1Ghz ThunderBird, 256Mb PC133 Ram, og GF2 Pro 64Mb DDR.
Jeg overvejer at købe en Palomino, og et GF4 Ti4600. Men vil det køre godt
når jeg ikke har DDR Ram? Eller, ja det vil køre godt, men hvor meget vil
det give at købe et andet bundkort, og så 256Mb DDR-SDRAM PC2700? Kan det
betale sig?

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Gichael

Dato : 14-02-02 20:19

I mine øjne er det spild af penge.. Du kan køre alt i 1024x768 i 32bit uden
problemer.. !

Vent med at opgradere og køb en AMD når de kommer over 2-2,5GHz.. Og når
ramene falder i pris. Så vil du også kunne købe bundkort der uderstytter
PC2700. og Geforce 4 Ti4600 vil have været ude i et lille stykke tid og
prisen er faldet.!

Fra : Carsten JvT

Dato : 15-02-02 17:33

Jeg er meget enig i din udtalelse Gihael.

Selvfølgelig vil Klaus kunne mærke/se en forbedring, men det vil næppe være
på grund af hans nye ram. Snarer hans grafikkort.

vh
Carsten JvT