Dualboot?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 14-02-02 17:45

Hejsa NG,

Jeg vil til at køre linux igen, og har valgt Suse som dist. der skal køre på
samme HD som en W2K installation.

Hvilken af de to systemer håndterer bedst dualboot?

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Enrique

Dato : 14-02-02 18:06

Yello

On Thu, 14 Feb 2002 17:45:21 +0100, Tonni Aagesen wrote:

> Jeg vil til at køre linux igen, og har valgt Suse som dist. der skal
> køre på samme HD som en W2K installation.
>
> Hvilken af de to systemer håndterer bedst dualboot?

Hvis du installere win2k først, kan lilo klare showet, men hvis du nu
installer linux først, "dræber" win2k lilo, så kan du gøre det her:
http://www.wpi.edu/~naveen/projects/content/d/dualbootlin2000.html

Jeg har dog oplevet at Suse har lidt problemer med at installer lilo
under install, men det var også en ældre version (7.0 eller der omkring)

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre < enrique AT obel DOT auc DOT dk >