Excel max antal rækker
Fra : Jan Larsen

Dato : 14-02-02 16:51

Hej

Jeg har nogle store filer som jeg importer via makro
Problemet er at de filer jeg skal læse ind er til tider
mere end 65536 liniere, har jeg nogle mulighed for at
øge antal af max rækker i Excel ?

Regards
Jan

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 14-02-02 19:33

"Jan Larsen" <jgl@printca.dk> wrote in message
> [...]
> Problemet er at de filer jeg skal læse ind er til tider
> mere end 65536 liniere, har jeg nogle mulighed for at

Hej Jan

Som andre har sagt, så kan du ikke forøge antallet af rækker
eller kollonner i Excel, da de er hardcodet af Microsoft og de
har flere gange sagt nej til at øge antallet. Men hvis du kommer
med en detaljeret beskrivelse, så kan problemet sikkert løses.

FUT : dk.edb.regneark
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen