Hvilken harddisk
Fra : Isak Lyberth

Dato : 14-02-02 13:12

Jeg skal til at købe en ny harddisk, og jeg regner med at det bliver omkring
60GB...
De eneste krav jeg har er stabiliteten og størelsen.
Dvs. jeg gidder ikke at købe en 7200 rpm harddisk hvis den aligevel går i
stykker enden for et år.
Der var sidste år en del snak om enmasse harddiske fra bl.a. IBM som ikke
duede særlig godt.
Er de forskellige fabrikater blevet bedre igen til at lave harddiske, eller
er der stadig en masse skrammel derude?
Hvilke modeller eller mærker skal man holde sig helt fra?

Med venlig hilsen

Isak

Fra : Kaspar Kromann

Dato : 14-02-02 15:38

jeg kan anbefale en Barracuda IV 60GB fra Seagate denne er god til prisen
og rimelig lydløs desudne er der 3 års garenti

hilsen kaspar

Fra : Andrew

Dato : 15-02-02 02:35

JEP. Jeg anbefaler også KRAFTIGT Barracudaen, den er lydløs og stabil.

Og så er den billig.

Mvh Anders