bibliotek over funktioner
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 14-02-02 10:29

Findes der et godt program til at administrere et arkiv bestående af
procedurer?
Jeg kunne godt bruge en form for database hvor man kan lægge rå-koden, en
beskrivelse af formålet med proceduren samt en form for kategorisering
(grafik, tekst ...)

Er der nogen der har erfaringer med et godt program til dette. Jeg vil
hellere have noget gennemtænk og afprøvet, end selv at begynde at udvikle
det - det har jeg simpelthen ikke tid til.

Mvh Thomas

Fra : Allan Ebdrup

Dato : 14-02-02 13:08

"Thomas Smedebøl" <linto@visto.com> wrote in message
> [...]
> hellere have noget gennemtænk og afprøvet, end selv at begynde at udvikle
> det - det har jeg simpelthen ikke tid til.

Hej Thomas
Ja hvis du vil lave en VBScript parser så kommer du på en ret voldsom
opgave, specielt fordi der ikke findes en officiel gramatik for VBScript.
Jeg har arbejdet lidt sammen med en gut der er i gang med at lave det du
skal bruge.
"Code Reports For ASP Beta"
http://www.bci-tools.com/aspbeta.shtml
Det er stadig en beta, der er stadig fejl der skal luses ud og
funktionaliteten er ret begrænset, men den er gratis og den kan de basale
ting.

MVH
Allan Ebdrup, 10-4 ApS
Messageboard? http://www.aspfastforum.com/aspfastforum/
(Bruges bla. af Danfoss, Cisco, IBM, Compaq, HP, Siemens, ...)

Fra : Allan Ebdrup

Dato : 14-02-02 13:34

"Allan Ebdrup" <ebdrup@ti-fire.dk> wrote in message
> "Thomas Smedebøl" <linto@visto.com> wrote in message
[Klip]
Jeg fandt også lige denne frem fra gemmerne:
http://www.m6.net/aspdoc.asp
Den er lidt mere avanceret, men den er også meget fejlbehæftet, og der har
ikke været udviklet på den det sidste års tid, så den bliver nok aldrig
bedre.