D-Link DI-704P hvor ??
Fra : lars

Dato : 14-02-02 10:26

Er der nogen der ved hvor man kan skaffe en
D-link DI-704P router ???
og vil den virke i danmark, med stofanet ??
så vidt jeg kan se så skulle den virke, men desværre
siger d-link danmark noget om at den ikke er kombatibel ???
men tcp/ip er vel ikke så forskellig i danmark / usa ?? eller hvad ??

her er et link
http://www.dlink.com/products/broadband/di704p/

Håber at høre fra jer

Hilsen
lars meldgaard
lmp@dae.dk

Fra : Mogens

Dato : 14-02-02 17:54

"lars" <lmp@dae.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger d-link danmark noget om at den ikke er kombatibel ???
> men tcp/ip er vel ikke så forskellig i danmark / usa ?? eller hvad ??

Det ved jeg ikke. Men jeg har selv en TRENDnet TN-TW100-W1CA. Og den virker
med Stofanet. 836,- hos: http://www.trendnet.dk/home/specs.asp?75

Mogens

Fra : lars

Dato : 15-02-02 08:21

tak for det

men jeg har lige bestilt en "sercom IP515H" Den kan det samme
http://www.thiim.com/edb/produkter/adsl.htm som d-linken.
men den skulle kunne fåes i danmark - håber jeg sku da
En af mine venner havde en liggende på sit arbejde, som jeg lånte i aftes.
Den virker helt fortrinligt på stofanet.
Desuden kunne jeg ikke finde et sted i usa som ville sende mig en d-ling,
af en aller anden grund sender de ikke ud af usa ??

Hilsen lars

Fra : Jens

Dato : 15-02-02 21:38

"lars" <lmp@dae.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]

> Desuden kunne jeg ikke finde et sted i usa som ville sende mig en d-ling,
> af en aller anden grund sender de ikke ud af usa ??

Nej, hvorfor skulle de dog også det når der er masser af D-Link forhandlere
her i landet.
Ring til D-Link og få anvist den nærmeste.

Og så er det ikke D-Link DI-704P i skal have fat i, den findes ikke i
Danmark. Den hedder istedet D-Link DI-804
(http://www.dlink.co.uk/long_desc.asp?id=306)

Jens

Fra : lars

Dato : 18-02-02 08:10

jeg ved det godt,
men 804 har ikke printer server indbygget.
så derfor vil jeg ikke have den.
men jeg har fundet en anden som har

Fra : lars

Dato : 18-02-02 08:11

iøvrigt har jeg haft ringet til d-link.
men ham jeg talte med, anede da ikke en dart om noget som helst.....