Killing kasteretet
Fra : Ivan Nielsen

Dato : 14-02-02 08:09

Hej til alle
Jeg har en killing som lige er blevet kasteretet for ca 14 dage siden,
jeg har hørt at den skulle blive mere kælen efter den tur, men det
er den ikke tværtimod, hvis vi vil kæle med ham så går han bare det plejer
han ikke
han er heller ikke meget for at lege mere hvorfor nu det.

Ivan

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-02-02 11:12

Hej Ivan

Der kan gå op til 40 dage, inden hormonerne er ude af kroppen.

99 % bliver mere kælne efter kastration, men den sidste % kan reagere
modsat.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats