C35 som er låst til TDM
Fra : Bjarne Warming

Dato : 24-01-01 21:25

Hej

Jeg har prøvet at sætte et kort fra Mobilix i min C35, men den siger der
sim-lock på, eller sådan noget. Jeg kunne MEGET godt tænke mig at un-locke
telefonen, da jeg overvejer at skifte udbyder. Er der nogen måde at gøre
dette på??

På forhånd tak,

--
Med Venlig Hilsen/Best Regards

Bjarne Warming

teddybjarne@mail.tele.dk
ICQ UIN: 22976581

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 24-01-01 21:31

Ja: Vente til du HAR haft den i ½år,for så SKAL udbyderen give dig en unlock
kode.
Eller du skal købe dig et data-kabel-for så er der programmer der klare
resten.

Fra : Bjarne Warming

Dato : 24-01-01 23:20

Det er godt nok en C25, kom jeg til at se, men det ændre vel ikke det helt
vilde.

For at forstå dit svar helt rigtig; Kan jeg bare gå ned til TDK og spørge
efter en unlock kode?? Jeg har haft den i snart 2 år nu.

På forhånd tak,

Bjarne Warming

teddybjarne@mail.tele.dk
ICQ UIN: 22976581

HENRIK OLESEN <trads@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JXGb6.411$LG.8183@news.get2net.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-01-01 00:49

> For at forstå dit svar helt rigtig; Kan jeg bare gå ned til TDK og spørge
> efter en unlock kode?? Jeg har haft den i snart 2 år nu.

Jeg ville satse på et opkalt til 80808020, men ja
Selskaberne må ikke binde deres kunder mere end 6 måneder.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 25-01-01 17:35

Helt klart-- Enten ringer du til dem eller går i telebutikken.Hvor de SKAL
give dig en unlock kode.