Hvordan slår jeg flash plug-in fra
Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-02-02 01:04

Hej
Vil lige checke om MM flash check kit virker, men kan ikke finde plugin til
flash
Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at teste om min hjemmeside virker for
dem der ikke kan se flash??

Thomas

Fra : Bo Dudek

Dato : 14-02-02 08:10

>Hej
>Vil lige checke om MM flash check kit virker, men kan ikke finde plugin til
>flash
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/control_remove.htm

Overvej endvidere, som tidligere nævnt i denne NG, at have en browser
UDEN plugin og en med - så kan du altid teste optimalt.

Mvh
Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster connections only)

Fra : Jacob

Dato : 14-02-02 22:16

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> wrote in message news:<a4euo6$cvm$1@sunsite.dk>...
> [...]
> flash
> Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at teste om min hjemmeside virker for

Jeg kan ikke finde filen i IE, men jeg kan fortælle hvad du skal gøre
i NS. Måske finder du ud af det i IE derefter:

I mappen (C:\Program Files\Netscape\Communicator\Program\Plugins)
finder du dll filer for alle plugins. Flashs plugin er NPSWF32.dll
(søg evt. efter dette fil navn i Stifinderen). Hvis du flytter denne
fil væk fra plugin mappen (SLET ikke!), så vil Netscape ikke finde
Flash Player plugin og du kan teste dit kit. Så kan du altid flytte
det tilbage igen bagefter.

Det burde vel være på samme måde i IE, men jeg har ikke fået det til
at fungere. Måske går det for dig.

Jacob
www.acadia.dk