Unødvendig No connection to the net - work
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-02-02 20:26

Hej.

Jeg har lige installeret en trådløs netforbindelse på min fars
stationære Windows 98-pc. Installeringen forløb fint, gennem Internet
Wizard'en er valgt LAN i stedet for dial up forbindelse og den nye
trådløse netforbindelse virker fint; surf, ssh, ping osv.

Men... _første_ gang efter boot som Internet Explorer (5) skal vise en
side, hopper der helt unødvendigt et vindue frem med noget i stil med
"No connection to the net, do you want to work offline?" Hvor man kan
vælge "Work offline" eller "Try again".

Trykker man "Try again" hentes siden fra nettet. Lukker man bare
vinduet hentes siden også fra nettet(!)

Mozilla har ikke tilsvarende problem - den går glad direkte i flæsket
på at hente siden.

Er der nogen der véd hvordan man får IE til at holde op med at komme
med det vindue?

(Undskyld mig hvis det er en faq; jeg bruger aldrig selv Windows).

Mvh.

Adam.

--
"Bob Dylan? Han har en cool röst." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk