Nogen der kan flashe en bios?
Fra : Anders Lorentzen

Dato : 13-02-02 18:28

Hej
Jeg har en fejl flashet bios. Er der en herinde der er i besidelse af en
brænder, der kan flashe chippen?

Anders

Fra : Isak Lyberth

Dato : 14-02-02 17:20

Jeg tror det er bedre hvis du går ned i din computerbutik og for dem til at
gøre det. Men hvis du kender en der har samme motherboad så kan du "bare"
tænde den computer op, fjerne bios chippen, sætte din bios chip i, flashe
den, skifte bios igen og vupti. 75 procent chance for at det virker.
Men få en computerbutik til at gøre det. så han de garantere for det. Det
vil du aldrig kunne.
Og hvis du gør det alligevel så skal du bare være meget meget forsigtig.

Hilsen Isak

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 15-02-02 19:56

"Isak Lyberth" <ily@cip-global.com> wrote in message
> [...]
> vil du aldrig kunne.
> Og hvis du gør det alligevel så skal du bare være meget meget forsigtig.

Ja det vil jeg også gerne.. men så koster det kassen og det gider jeg sgu
ik' når bundkortet har en værdi på 300kr

Anders Lorentzen