Kan man dressere en los ??
Fra : Morten

Dato : 13-02-02 18:25

hej

Der pågår en gevaldig diskution i familien i øjeblikket...

A siger at man ikke kan dressere en vild-los, men B siger at han har
set en udsendelse på Discovery Cat Channel med en dresseret hun los.

Hvem har ret ???

/morten

Fra : Birgitte

Dato : 13-02-02 19:10

Man kan godt dressere en Los, nogle af vores bekendte har rovdyr der er
tamme, men jeg kan lige vise dig linket www.hopeless-tribes.dk
så kan du se og læse med dine egne øjne.
De bor her i Jylland.
Missehilsner fra Birgitte

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-02-02 20:05

Wow siger jeg bare *S*
Det er en spændende side - kan man mon få lov at besøge dem?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 13-02-02 20:10

Jeg vil tro, at hvis hun er på udstillingen i Hedensted, kan man overtale
hende til et besøg, men jeg kan godt sige dig, at det er lige som at komme i
ZOO.
Du kan få hendes navn på Hedensted udstillingen.
De bor ikke så mange kilometer fra mig, det var hos hende jeg købte min
første skovkat og min El Toro er fra hendes katteri
Missekram fra Birgitte

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a4ed48$7ci$1@sunsite.dk...

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-02-02 23:01

Hej Birgitte

Måske man så skulle slå 2 fluer med et smæk Besøge dig og så
rovdyrfarmen samme dag.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 13-02-02 23:21

Hej Joan
Jahhhh,- det kunne da være hyggeligt *S*
Knus Birgitte
www.truetrust.dk

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a4enep$gs1$1@sunsite.dk...

---
DK. True Trust

Fra : Richard Nybo

Dato : 30-03-02 15:27

Dressere..det ved jeg ikke, men opdrage og gøre tam..absolut. Jeg har en
bekendt, som har en los. Og når hun har kunnet lære den ikke at hvæsse klør
på sofaen og at gå hen til døren når den skal tisse, tjah..så kan men vel
også dressere den. med tanke for, naturligvis, at kattedyr er ekstremt
selvstændige og derfor en smule upålidelige og uforudsigelige...en del af
deres charme..!

Mvh Camilla