Fejl i IE6 (Win XP)
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-02-02 15:50

Min bror får en underlig fejl på bla. www.thansen.dk,
fejlen ser således ud:
<http://members.tripod.com/scory/streamer/ie_fejl.jpg>

Jeg kan se det er noget på hjemmesiden IE6 ikke kan
compile/oversætte korrekt, kender nogen en løsning?

Vi har 3 PCer herhjemme, med ca. samme opsætning
af windows, 2 af dem laver denne fejl (XP Pro og Home).

Jeg troede det var Microsofts Virtual Machine der skulle
geninstalleres, men det har ikke hjulpet og jeg ved heller
ikke om www.thansen.dk bruger Java...

Venligst
Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-02 15:56

Wed, 13 Feb 2002 15:49:39 +0100, skrev "Mikael Nørrelund
Andersen" <noerrelund@pc.dk>:

>Min bror får en underlig fejl på bla. www.thansen.dk,
>fejlen ser således ud:

Det er javascriptfejl på siden, som du ikke kan gøre noget ved og
det har ikke noget med VM at gøre.

Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret, her kan du slå
javascript debugging fra..

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-02-02 18:16

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:
> Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret, her kan du
> slå javascript debugging fra..

Mange tak, nu funker det perfekt

Venligst
Mikael