Vedr. Fonts i Autocad
Fra : christian

Dato : 13-02-02 15:25

Jeg kunne godt tænke mig at skrive med den fonts som hedder Franklin
Gothic Demi i AutoCad når jeg skriver tekst med command_ som f.eks.
mtext og dtext.
Men det må jeg bare ikke få AutoCAD2000. Den vil ikke godekende den,
men der er ingen problemer i andre programmer som MS word.

Den fonts som jeg bruger hedder helt præcis fradm.tff, men AutoCAD
bruger sine egne fonts som hedder .shx til efternavn.

Kan man ikke convert Franklin Gothic demi til en .shx format eller
hvad gør jeg for at kunne bruge den font i autoCAD.

Mvh.

Christian

Fra : .Kody

Dato : 13-02-02 16:17

"christian" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man ikke convert Franklin Gothic demi til en .shx format eller
> hvad gør jeg for at kunne bruge den font i autoCAD.

Du skal vist en smut omkring autocad´s "style" comando

..Kody

Fra : christian

Dato : 14-02-02 08:25

> Du skal vist en smut omkring autocad´s "style" comando
>
> .Kody

DOH!!!

Ej, hvor er det flov, men tak for hjælpen.