problemer med vorter.
Fra : olfert25

Dato : 13-02-02 10:34

Hej alle!

Jeg vil høre om der er nogen der ved, hvad man selv kan gøre ved
vorter??? Jeg har en vorte på min venstre tommelfinger.

Jeg får af og til vorter. Jeg har fået dem behandlet ved min egen læge
med "frost". Det har før hjulpet og de er gået væk, men denne gang
virker behandlingen ikke? Kan man blive ressistent over for
frostbehandling??

Jeg har sådan set fået løst problemet for denne gang ved at få en
hudlæge til at fjerne den ved operation, men for en anden gangs skyld
ville det være rart og høre om nogen skulle ligge inde med et lille fif.
"Hvad kan man selv gøre??"

Hilsen olfert

http://www.kandu.dk/