Skjemaresultater
Fra : Rune S

Dato : 13-02-02 03:06

Jeg har et skjema på siden min der jeg ønsker å samle diverse informasjon
fra flere forskjellige "bokser" på ei side. Hva må jeg gjøre for å motta
resultatene som formaterte tekstfiler??

Mvh
Rune S

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-02-02 04:21

On Wed, 13 Feb 2002 02:05:49 GMT, "Rune S" <rune.salte@krkh.no> wrote:

>Jeg har et skjema på siden min der jeg ønsker å samle diverse informasjon
>fra flere forskjellige "bokser" på ei side. Hva må jeg gjøre for å motta
>resultatene som formaterte tekstfiler??

Hej Rune S,
Kan du ikke give os lidt flere detaljer om, hvad du vil?

Mvh. Jørn

Fra : Rune S

Dato : 13-02-02 04:49

Ok¨

Holder på å lage en simpel webshop der jeg ønsker å få "bestillingene"
tilbake i tekstformat, ikke som e-post... Dessuten forsøker jeg å finne ut
av hvordan jeg kan legge sammen to celler i en tabell (matematisk).

Håper dette hjalp litt...