Er den nogle som har sejlet til England fr~
Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 12-02-02 14:39

Hej NG,

Her til sommer skal jeg til London med noget familie. Vi har tænkt os at
sejle fra Esbjerg, så jeg vil høre, om der er nogen som har taget dem samme
tur og ved om det er til at komme til i kahytterne med en elektrisk
kørestol?

Mvh. Jesper.

Fra : Torben Madsen

Dato : 12-02-02 16:41

Hej Jesper

Det kan godt lade sig gøre med lidt føn og klem. Men gør udtrykkelig
opmærksom på at du benytter elkørestol. Men hvis du også bruger respirator
så begynder det med at knibe. Jeg har været med på ruten i min el.stol det
var helt OK, selvfølig havde det været rart med mere plads men det gik.
Personalet hopper og springer for en for at gøre det så godt som over
hovedet muligt.
Go tur.

med venlig hilsen

torben

Fra : Viggo

Dato : 12-02-02 18:36

"Jesper Høy Jakobsen" <jesperhoey@hotmail.com> wrote in message
[...]

-------------

Hvis handicapkahytten 200A er ledig er der god plads. Vi har 8 gange været
med med elkørestol. Badearrangementet er lidt besynderligt, men der er fin
plads.
Denne kahyt er udvendig, men sommetider kan man overtale dem til at sælge
den for indvendig pris, da det er den eneste, de har.
Vi skal derover igen den 29. maj - og vi glæder os allerede.

Vh
Viggo
--

Vh
Viggo

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 14-03-02 00:24

"Viggo" skrev

> [...]
været
> med med elkørestol. Badearrangementet er lidt besynderligt, men der er

Er det muligt, at komme fra bildæk og op i el-kørestol. Man skal vel
parkere ved elevatoren. Og er der ellers nemt, at komme rundt på færgen.
Jeg spørger, fordi vi sidste år var i Skotland via Amsterdam-Newcastle,
og her var der ingen problemer. (Queen of Scandinavia)
Eneste anke er, at de tager ekstra for kahytten, og ekstra for højere
bil. Men ekstraudgiften blev refunderet af kommunen (§84)

Vi overvejer at tage over Esbjerg-Harwich næste gang, for der er langt
at køre til Amsterdam. Der er også langt i England til en højere
Diesel-pris, så vi vil gerne kunne sammenligne priser

Har du en pris på Esbjerg-Harwich

> Denne kahyt er udvendig, men sommetider kan man overtale dem til at
sælge
> den for indvendig pris, da det er den eneste, de har.

Hvad siger man for at overtale dem?

> Vi skal derover igen den 29. maj - og vi glæder os allerede.

God tur

--
Ulla & Karl Ejnar
karl.ejnarNO@SPAMemail.dk