Hvilket ergonomisk tastatur skal jeg købe?~
Fra : Arne B.

Dato : 12-02-02 14:29

Hvilket ergonomisk tastatur skal jeg købe? Jeg synes ikke det fra Microsoft
er så godt - det sidste har kun holdt i eet år. Er der nogen som kan
anbefale et andet mærke og ved hvor man kan købe det henne? Det sidste
Microsoft købte jeg hos Zitech

Håber at der er en derude som vil dele sin positive erfaring med mig - gerne
i cc til min e-mail arne-b@bigfoot.com

Mvh Arne B.

Posted by arne-b@bigfoot.com - please also reply to my e-mail and to the
mailgroup

Fra : Brian Søgaard

Dato : 12-02-02 15:38

Logitech
Brian

Fra : Madsen

Dato : 12-02-02 18:01

Arne B. skrev:

> [...]
> Er der nogen som kan anbefale et andet mærke og ved hvor man
> kan købe det henne? Det sidste Microsoft købte jeg hos Zitech

Følgende tastatur var jeg meget glad for i sin tid:
<http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2721>

Det blev dog slidt ned og nu har jeg dette i stedet:
<http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/105>
Det er godt nok ikke ergonomisk, men alligevel det bedste tastatur
jeg endnu har haft.

Madsen.

Fra : Bo Kristensen

Dato : 12-02-02 22:19

> [...]
> <http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/105>
> Det er godt nok ikke ergonomisk, men alligevel det bedste tastatur

Kan kun tilslutte mig det sidste tastatur - dog har jeg den skrabede model
(hvid og med ledning), men klart det bedste tastatur jeg nogensinde har
haft!

Bo Kristensen

Fra : Esben

Dato : 13-02-02 10:37

"Bo Kristensen" <gobo@NOSPAMit.dk> skrev i en meddelelse

> Kan kun tilslutte mig det sidste tastatur - dog har jeg den skrabede model
> (hvid og med ledning), men klart det bedste tastatur jeg nogensinde har
> haft!

Hvor har du købt det henne? Jeg har ikke kunnet finde det i nogen butikker i
hele Århus :(

--
Esben

Fra : Mogens

Dato : 13-02-02 10:57

On Wed, 13 Feb 2002 10:36:45 +0100, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

>Hvor har du købt det henne? Jeg har ikke kunnet finde det i nogen butikker i
>hele Århus :(

Jeg bestilte et sådan tastatur hos www.midtdata.dk sidste
mandag og modtog det den næste dag.
De 345 kr var sgu givet godt ud for sikke da et lækkert
tastatur. Wow !

Mvh Mogens