Søger efter importør af "Ultimate Hard Dri~
Fra : René Sørensen

Dato : 12-02-02 11:00

Hej derude

Er der ikke nogen af jer der ved om der er en dansk importør af
Harddisk køleren "Ultimate Hard Drive Cooler"?

Se f.x
http://www.overclockin.com/reviews/UltimateHDCooler/UltimateHDCooler-1.html
hvis i ikke er klar over hvad det er for en køler jeg snakker om.

Mvh
René Sørensen
Center Data A/S

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 12-02-02 11:42

"René Sørensen" <rbs@centerdata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
http://www.overclockin.com/reviews/UltimateHDCooler/UltimateHDCooler-1.html
> hvis i ikke er klar over hvad det er for en køler jeg snakker om.

Hej René

Dansk importør........nej, men www.studiedata.dk forhandler denne harddisk
cooler!

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 12-02-02 16:31

> [...]
>
> Er der ikke nogen af jer der ved om der er en dansk importør af
> Harddisk køleren "Ultimate Hard Drive Cooler"?

Hejsa.

Så vidt jeg kan se, så er det den samme som på dette link:

http://www.titan-cd.com/hd82.htm

Den importeres af:

Conta' Datasystemer A/S
Klarupvej 68
9270 Klarup

Tlf. 96 360 360

mvh

Henrik, Aalborg

(Og nej, jeg er IKKE ansat dér, men jeg kender deres varer ganske udmærket.)