Er det mulig at loade en flash film og sta~
Fra : Henrik Smed Nielsen

Dato : 12-02-02 09:16

Hej alle

Jeg vil gerne vide om det er mulig hvis jeg har en knap i eks frame top. og
så musen køre over denne knap er det så mulig at den starter en flash film
og bestemt scene bare i en anden frame eks. indhold.

--
Med Venlig hilsen

Henrik Smed Nielsen

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 13-02-02 13:53

on (rollOver) {
getURL ("Red.htm", "mainFrame");
}

Denne kode henter siden red.htm ind i framen med navnet mainFrame.
Hvis du så har en .swf i Red.htm vil den starte som ved en almindelig side.
Hvis du så gerne ville kommunikere mellem de to flash filer - så bliver det
langhåret og jeg er stået af.

Søren Bjerrum
www.mijau.dk