Billede i mdb
Fra : Allan Johansen

Dato : 24-01-01 18:17

Hej igen

Jeg kan ikke få nedenstående til at virke... og jeg kan ikke se hvad der er
i vejen, ikke andet end at det er noget med denne kode:

Do While Not objRS.EOF
Response.Write("<td><a href=visbil.asp?" & objRS("BilID") & ">" &
objRS("Mærke/model") & "</a></td>")
objRS.MoveNext
Loop

Mvh. Allan Johansen

Ps: Forstår du ikke, så henviser jeg hermed (tror jeg nok) til
94eh0l$2ct4$1@news.cybercity.dk (min anden meddelse længere nede i gruppen)

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-01-01 19:27

"Allan Johansen" <AllanJ@it.FJERNdk> wrote
> Jeg kan ikke få nedenstående til at virke... og jeg kan ikke se hvad der
er
> i vejen, ikke andet end at det er noget med denne kode:

du må godt være lidt mere informativ.
Får du fejlmeddelse eller hva? Har du en side hvor vi kan se porblemet?

PS: Det er sikkert bare mig der er en stædig "Dosmer" men det der med
skråstreger og åæø i kolonnenavne.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Rasmus C

Dato : 25-01-01 12:39

Prøv:

> Do While Not objRS.EOF
> Response.Write("<td><a href=visbil.asp?BilID=" & objRS("BilID") & ">" &
> objRS("Mærke/model") & "</a></td>")
> objRS.MoveNext
> Loop

og så request.querystring("BilID") på den anden side...

Rasmus C
www.loginn.dk