Grim ryg
Fra : Guess

Dato : 11-02-02 18:56

Jeg står i den kedelige situation, at jeg har en meget grim ryg med hensyn
til bumser.

Og nu er det sådan, at jeg snart (april) er "nødt til" at vise mig i en
kjole hvor man kan se ryggen.

Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre, da jeg meget gerne vil af med dem
hurtigst muligt? Er det mon nok at tage overdrevet solarie (ser det snart
som den eneste udvej)?

Venlig hilsen
Guess *der er ked af at måtte skjule sin ellers pæne og sunde ryg*

Fra : Lise

Dato : 11-02-02 19:03

Guess <tilanne@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a490jj$qqr$1@sunsite.dk...
> [...]
> hurtigst muligt? Er det mon nok at tage overdrevet solarie (ser det snart

Jeg har haft succes med at få en dybderensende behandling af den øverste del
af ryggen ved en kosmetolog til 175,- Derefter kan hun/han sikkert vejlede
dig i, hvordan du skal pleje huden yderligere.

Sørg for at vælge en autoriseret kosmetolog (der er et rundt logo ved dem i
telefonbogen)

Hilsen Lise

Fra : Marianne

Dato : 11-02-02 20:36

"Guess" <tilanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står i den kedelige situation, at jeg har en meget grim ryg med hensyn
> til bumser.

Du kan få en kur med A-vitamin hos lægen, som du tager over et antal dage.
Det virker med garanti. Du må overhovedet ikke overveje graviditet så længe,
men forhør dig om de endelige detaljer.

mvh
Marianne

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 16-02-02 16:26

Guess:

Marianne:
> Du kan få en kur med A-vitamin hos lægen, som du tager over et antal dage.
> Det virker med garanti. Du må overhovedet ikke overveje graviditet så
> [...]

Hej
Jeg vil bare lige høre hvor graviditet kommer ind i billedet? Er der noget
jeg har overset?
VH LKP

Fra : Lise

Dato : 16-02-02 16:30

Lisbeth Pedersen <hh57@mail.strueres.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4ltna$oc$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Hej
> Jeg vil bare lige høre hvor graviditet kommer ind i billedet? Er der noget

Tror bare hun beskrev forbeholdene mht. sådan en A-vitaminkur.

--
Kig forbi!
www.cinemaonline.dk

Fra : Marianne

Dato : 17-02-02 22:28

> Tror bare hun beskrev forbeholdene mht. sådan en A-vitaminkur.

Ja. For meget A-vitamin og graviditet er en ret uheldig kombination. Jeg ved
ikke, hvor meget A-vitamin, der skal til før man er i farezonen, men visse
steder kan man læse om, at man skal undgå for meget lever ved graviditet.

Min læge tog det *temmelig* alvorligt mht, at man ikke må være/vil være
gravid. Apoteket ligeså.

Tjek evt. på www.netdoktor.dk

mvh
Marianne

Fra : Mogens

Dato : 11-02-02 21:55

On Mon, 11 Feb 2002 18:56:00 +0100, "Guess" <tilanne@yahoo.dk> wrote:

>Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre, da jeg meget gerne vil af med dem
>hurtigst muligt? Er det mon nok at tage overdrevet solarie (ser det snart
>som den eneste udvej)?

En af vores venner gennemgik en rensekur med citrondrikke og hele
pivetøjet, men af helt andre årsager. En af "bivirkningerne" var at
efter et par måneder var ryggen glat som en barnenumse -urenheder og
bumser 100% forsvundet!
Prøv en helsepraktiker eller lån en bog på biblioteket vedr.
rensekure. Og lige for en god ordens skyld, så er der altså tale om
udrensning indefra!

Mogens

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-03-02 21:42