Er der nogen steder man kan kontrolere en ~
Fra : Joe

Dato : 11-02-02 17:09

Er der nogen steder man kan kontrolere en IP som førsøger at komme ind??

Fra : Peter Kruse

Dato : 11-02-02 17:26

"Joe" <its_me@just.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen steder man kan kontrolere en IP som førsøger at komme ind??

Hej Joe,

Jeg tror der er brug for flere oplysninger hvis du ønsker hjælp, men du kan
slå en IP adresse op hos RIPE i deres Whoise database:
http://www.ripe.net/perl/whois

Venligst
Peter Kruse

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-02-02 04:01

"Peter Kruse" skrev

> men du kan slå en IP adresse op hos RIPE i deres Whoise database:
> http://www.ripe.net/perl/whois

op.

Med venlig hilsen

Peder