Problemer med Fisk & Fri
Fra : Silverflame

Dato : 11-02-02 16:28

Er der andre end mig der har problemer med F&F? Jeg har i sin tid vundet et
årsabonnement på fangstrapport.dk, men jeg modtog aldrig nogen blade. Efter
en del skriven frem og tilbage, blev jeg bedt om at skrive direkte til F&F,
men de har altså ikke valgt at besvare nogen af mine mails.... Er det et
kendt problem at de ikke overholder deres aftaler?
MVH SF

Fra : Finn Jensen

Dato : 11-02-02 18:55

"Silverflame" <nmt1362@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men de har altså ikke valgt at besvare nogen af mine mails.... Er det et
> kendt problem at de ikke overholder deres aftaler?

Min bladhandler i Års midtby fortalte at Fisk & Fri stopper.
I stedet er der udkommet et andet blad som hedder noget med fiske
et-eller-andet.

Jeg ved ikke andet end ovenstående som min bladhandler fortalte men bladet
fiske-et-eller-andet er allerede på gaden i sit første nummer.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 11-02-02 19:17

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> wrote in message
<Klip>

> Jeg ved ikke andet end ovenstående som min bladhandler fortalte men bladet
> fiske-et-eller-andet er allerede på gaden i sit første nummer.

Fisk & Fusk? ;D

Mvh.

Martin

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-02-02 00:08

"Martin Nystrup Rasmussen" <nystrup@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Fisk & Fusk? ;D

Naej, heroppe kalder nogen det Fisk & Fup

Anyway så fandt jeg lige ud af at det blad jeg omtalte hedder Fiske feber og
har adressen www.fiske-feber.dk men jeg kan se ud fra en hjemmeside som ikke
er opdateret at det har været på banen i et par år.

Bladet har Niels Vestergaard som chefredaktør.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 12-02-02 00:42

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> wrote in message
<Klip>

> [...]
ikke
> er opdateret at det har været på banen i et par år.
>
> Bladet har Niels Vestergaard som chefredaktør.

Og det er for øvrigt et udmærket "fiskepornoblad" med efter sigende lille
artikelrotation. ;D Jeg køber det selv.

Mvh.

Martin

Fra : HENNING MIKKELSEN

Dato : 12-02-02 13:32

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> er opdateret at det har været på banen i et par år.
>
> Bladet har Niels Vestergaard som chefredaktør.

Thomas Søbirk er chefredaktør!

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-02-02 13:51

"HENNING MIKKELSEN" <mikmik@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Thomas Søbirk er chefredaktør!

Det er korrekt.
Det var linjen på deres hjemmeside der var "faldet" ned således at
Chefredaktør stod ud for Niels Vestergaard.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Stefan Lund

Dato : 12-02-02 15:38

> [...]
ikke
> er opdateret at det har været på banen i et par år.

Har selv lige købt fiske feber's sidste udgave. Jeg var overrasket over,
hvor mange artikler og hvor få reklamer der er i forhold til Fisk & Fri.

Dette resulterede faktisk i at jeg via deres hjemmeside nu abonnerer på
bladet. 6 blade + 1000 m line for 200 kr.
Da bladet udkommer 4 gange årligt, ja så har jeg med andre ord købt 1½ års
fiskelæsning for 200 kr (høhø

Stefan

Fra : Rene Bendixen

Dato : 12-02-02 17:20

[...]

Hej Finn

"Fiske-feber" har intet med "Fisk og bli' fri" at gøre....desuden udkom
første nummer 1. halvår af 2000
Og jo, Thomas Søbirk at chefredaktør på det udemærket blad. Niels
Vestergaard er dog også godt infiltreret i projektet

Mvh Rene

Fra : Christian Skands

Dato : 13-02-02 17:17

> [...]
ikke
> er opdateret at det har været på banen i et par år.
>
> Bladet har Niels Vestergaard som chefredaktør.

Jeg tror ikke at fiskefeber har noget med fisk & fri at gøre, andet end
medarbejderne vist stort set alle har været på fisk & fri. At fiskefeber
skulle udkomme istedet for fisk og fri passer ihvertfald ikke.

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk