Gode råd om program modtages.
Fra : Jens-Ole Landschoff

Dato : 11-02-02 15:23

Kære alle.
jeg er ny i gruppen, men jeg har en idé om at samle anerne på pc.
Er der nogen der har erfaringer/anbefalinger om div. programmer ?

Fra : Familien Kristensen

Dato : 11-02-02 17:11

"Jens-Ole Landschoff" <jol@bhes.dk> skrev i en meddelelse
> Kære alle.
> jeg er ny i gruppen, men jeg har en idé om at samle anerne på pc.
> Er der nogen der har erfaringer/anbefalinger om div. programmer ?

Hej !
Du kan jo starte med at se lidt på denne side:
http://www.dis-danmark.dk/i_progra.htm

Jeannie Kristensen
http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/slaegt/default.htm

Fra : Michael Hedeman

Dato : 11-02-02 17:13

> [...]
> jeg er ny i gruppen, men jeg har en idé om at samle anerne på pc.
> Er der nogen der har erfaringer/anbefalinger om div. programmer ?

Jamen så velkommen til

Der er er flere forskellige programmer at vælge imellen, nogle er grafiske
mens andre er mere visuelle.
Nogle vil varmt anbefale et program, og andre kan ikke lide det selvsamme
program, så det er en personlig
smagssag.

Derfor vil det bedste du kan gøre er at tage et kik på Dis-Danmarks
hjemmeside med program omtale:
http://www.dis-danmark.dk/i_progra.htm

Hent evt et par programmer ned, prøv dem, så vil du nok finde det som passer
dig bedst.

Venlig hilsen

Michael Hedeman
michael@alternativ-forum.dk