ECS K7S5A og Windows XP Pro
Fra : Mulli Thante

Dato : 11-02-02 13:52

Jeg har hørt rygter om at et ECS K7S5A motherboard under Windows XP Pro
skulle give problemer med spil, andre der har hørt / oplevet noget der
af/be-kræfte dette?

Fra : Tbent

Dato : 11-02-02 14:19

"Mulli Thante" <made@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt rygter om at et ECS K7S5A motherboard under Windows XP Pro
> skulle give problemer med spil, andre der har hørt / oplevet noget der
> af/be-kræfte dett

Jeg bruger Win XP Home og k7s5a og 2 stk 256MB SDram blokke uden nogen
problemer.

TBent

Fra : Mulli Thante

Dato : 11-02-02 17:11

OK, så virker det ihvertfald under Home edition.

Mulli

Fra : Anders Bystrup

Dato : 11-02-02 17:30

Virker også fint her, lad dog være med at installere IDE driveren fra SIS!
AGP driveren er OK men IDE driveren kan lave meget lort og den indbyggede i
XP er hurtigere.

ANders