Internetabonement
Fra : Kim014

Dato : 24-01-01 16:56

Er der nogen der ved noget om hvor det er bedst at have sit abonnement hvis
man er på nettet ca. 4 timer om dagen, jeg har opsagt mit cybercity
abonement 120 min fastpris da det kom til at koste mig ca.350 - 400 kr pr
md. det synes jeg er for meget, mon ikke der er en udbydder der har noget
igang med nogle lavere priser for os som ikke kan få adsl? tdk 80 timer pr
md er nok det bedste intil videre men så er jeg bundet til det i 3 mdr.

Fra : Gerner Mo

Dato : 24-01-01 19:12

On Wed, 24 Jan 2001 16:55:51 +0100, "Kim014" <kim014@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>md er nok det bedste intil videre men så er jeg bundet til det i 3 mdr.

Måske vil du have gavn af denne http://www.teleprisguide.dk/ hvor du kan se
hvem der er billigst set ud fra forbrug.

--
30392174@pager.icq.com