kommentar til flexjob!
Fra : olfert25

Dato : 11-02-02 11:36

I forbindelse med indlæg vedr. flexjob, kan jeg fortælle at jeg har
været i arbejdsprøvning for at finde ud af hvor meget jeg kan holde til.
Der er kommet nye regler for flexjob i sommer. Jeg synes flexjob er en
god ide ved det at det giver folk med en begrænset arbejdsevne mulighed
for at være på arbejdsmarkedet hvor der tages de hensyn der skal. Også
antallet af timer. Når man er i flexjob for man løn for den fulde
arbejdsuge, selvom man måske kun kan arbejde 15 eller måske 20 timer
eller mindre på en uge. Det er kommunen der godkender flexjob. Selv
havde jeg ingen problemer med at få det godkendt. En god måde at være på
lige fod med andre på synes jeg selv.

hilsen olfert 25

http://www.kandu.dk/