Zitech small form factor kabinet
Fra : Bo Kristensen

Dato : 10-02-02 21:59

Hej NG

Jeg er i gang med et mindre (som vist nok er blevet større med tiden)
projekt, der bl.a. skal involvere et desktop microATX kabinet. Jeg har
kigget på mange forskellige - men det eneste jeg kunne finde, der så
nogenlunde ud, var et AOpen kabinet (H340D), men dette understøtter kun
low-profile kort, og da jeg ikke er så glad for at skulle til at save mine
kort over, går jagten nu efter et andet kabinet. Jeg har set i Zitechs
katalog, at de har et Small Form Factor kabinet - men der står kun en enkelt
linje om det, men det har i det mindste PCI-riser. Deres hjemmeside er
heller ikke særlig informativ. :(

Er der nogen der kender kabinettet, og evt. kan komme med et link til
producentet - så jeg kan se lidt specs på mini-dyret?

Evt. nogen der kender andre små kabinettet der er "gode" for øjnene - farve
er underordnet - da spraydåsen er indkøbt!

Med venlig hilsen

Bo

Fra : Søren Friis

Dato : 10-02-02 22:27

Prøv at søge efter Shuttle SpaceWalker... det ser lækkert ud!

/SF

Fra : Bo Kristensen

Dato : 10-02-02 23:43

"Søren Friis" <soren@friis.mail.dk> wrote in message
> Prøv at søge efter Shuttle SpaceWalker... det ser lækkert ud!

Ehm.... er det ikke kun mobo's?

Correct me if I'm wrong (med link tak! - google giver kun mobo's)

Bo

Fra : Søren Friis

Dato : 11-02-02 15:27

Den hedder Shuttle SV24

Fx her:
http://www.spacewalker.com/german/p_sv24.htm

Fra : Bo Kristensen

Dato : 11-02-02 15:40

> Den hedder Shuttle SV24
>
> Fx her:
> http://www.spacewalker.com/german/p_sv24.htm
>
> /SF

Den er da meget pæn....

Men nu var det mere en desktop-model jeg var ude efter, med en max højde på
10 cm (bliver det vist) - og ikke en klods som sv24'eren....

Bo