Skal Jeg holde orlov ? Usikker
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 10-02-02 21:44

Hej
Jeg sidder her og tænker lidt. UHA. Jeg har det dårligt med mig selv, er
forvirret, kan ikke finde ud af mig selv, er bange usikker, kan faktisk ikke
forstå hvorfor. Jeg har problemer med helbredet og synet, det har jeg jo
prøvet mange gange før, og min søster fik sin "dom" hos lægen i torsdags.
Hun må sige sit arbejde op på grund af sygdom, og det bliver svært for
hende, hun er kun 45 år og har altid være "Superkvinden" her hos os, hun
kunne det vi andre ikke kan. Vi hjælper hinanden så godt vi kan. Jeg er jo
nede på Radio Luna og var det også i går. Meget usikker. Jeg gør det jo
frivilligt og betaler 800 kr. om måneden til transporten. Men jeg elsker
musik og mine kollegaer. Samtidig er jeg bange for hvis jeg skal holde op,
for hvad skal jeg så, hvad kan jeg så. En af mine Kollegaer har lige været
her, hun siger jeg skal tænke på mig selv, og få styr på det først men hvad
skal jeg ? Bare jeg viste det. Jeg skal til bestyrelses møde på tirsdag og
har vagt lørdag og søndag. Bare jeg viste ????
Hvorfor skal det være så besværligt ;)

Mange hilsner
Alice

Fra : Stefi Knold

Dato : 13-02-02 19:11

Hej Alice!
> Hvorfor skal det være så besværligt ;)
Jeg kender ikke til mange valg, der ikke er besværlige, men det hjælper som
regel og få truffet dem. Tiltider kan det være en ide at sætte fordel op
imod ulemper, så bliver det måske mere bevidst for dig selv, hvad du har
mest lyst til at vælge.
Mvh
Stefi