Hvilke højttalere???
Fra : Peter Hansen

Dato : 10-02-02 20:31

Jeg går og tænker på at købe nye højttalere, med tilhørende subwoofer
men hvilke er gode (god bass, kan spille rimelig højt og som er rimelig
billige)??????

Fra : Jens jensen

Dato : 10-02-02 20:42

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg går og tænker på at købe nye højttalere, med tilhørende subwoofer
> men hvilke er gode (god bass, kan spille rimelig højt og som er rimelig
> billige)??????

jeg kan anbefale labtec LCS-2514. 4 sat. og en sub( i træ)
ca 5-600 kr.

--
MVH Jens Jensen

Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!
Dark Helmet: I knew it, I'm surrounded by assholes
Dark Helmet: Keep firing assholes!!

Fra filmen SpaceBalls.

May the Swartz be with you.

Jens Jensen.

Remove __NOSPAM__ i email.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-02-02 22:02

"Jens jensen" <jens_l_j@__NOSPAM__anarki.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> jeg kan anbefale labtec LCS-2514. 4 sat. og en sub( i træ)
> ca 5-600 kr.

Og jeg kan varmt anbefale Altec Lancing ATP5 til en tusse 4 sat + subw.
Superflot design, Spiller bragende højt med kraftig bas.

Alternativt ATP3 med 2 sat og subwoofer

Mvh

Jesper Nielsen
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp