dejligt at være mor
Fra : mimi

Dato : 10-02-02 18:51

Hejsa
Jeg ville bare lige fortælle hvor glad jeg er, fordi jeg har fået den
chance at blive mor. Der findes ikke en større kærlighed i livet end den
man har til og får fra sit barn. Nu hvor jeg har prøvet det kunne jeg
simpelthen ikke leve uden. Jeg har det nogen gange som om jeg er helt
forelsket i min søn. Er der andre der har det sådan? Jeg er bare så glad så
glad.
Jubel fra Mimi

Fra : Britta og Torben

Dato : 10-02-02 19:52

Hej Mimi
Jeg har det lige som dig, jeg er dobbelt heldig kan man sige, for jeg har
fået tvillinger.
Hej fra Britta
.. news:Xns91B1BFB09DFDBmimivilfordmailmedk@193.88.15.201...

Fra : Bess

Dato : 10-02-02 21:16

> [...]
> Hej Mimi
> Jeg har det lige som dig, jeg er dobbelt heldig kan man sige, for jeg har

Jamen, ens børn er bare det bedste man har.... og jeg kan LOVE jer at det
bliver ved med at være en glæde. Nogle af mine børn er i dag voksne, og min
glæde og stolthed over dem er enorm. Da de var små, tænkte jeg ofte på at
når de blev voksne, så "havde man dem" ikke længere, men det passer ikke.

(Nu håber jeg ikke at de læser med her, for ellers bliver de da ikke til at
være i nærheden af ...

mvh
Bess

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-02-02 08:48

Hej Mimi

Ja jeg kan kun give dig ret - jeg er vist også forelsket i mine unger. Den
mindste er fra december så det er helt nyt - igen.
Varme hilsner fra
Anja

Fra : MM

Dato : 11-02-02 12:05

> [...]
> simpelthen ikke leve uden. Jeg har det nogen gange som om jeg er helt
> forelsket i min søn. Er der andre der har det sådan? Jeg er bare så glad

Ja for søren. Jeg er også lige blevet mor for første gang (i december) og
det er simpelthen det lækreste. Jeg kan ikke lade været med at sidde og
snuse til ham og kysse ham hele tiden (man må jo nyde det så længe man kan
uden at han synes det er "ulækkert" *GGG*)
knus fra Mia

Fra : Stine

Dato : 11-02-02 21:30

> [...]
> simpelthen ikke leve uden. Jeg har det nogen gange som om jeg er helt
> forelsket i min søn. Er der andre der har det sådan? Jeg er bare så glad

Tillykke Mimi

Forelsket - ja også i den grad. Og det er den rigtig gode slags - man bliver
ikke jaloux og man kan få alle de krammere man har lyst til (endnu - min den
ældste blir' snart 6, jeg ved ikke, hvor længe det varer...)

/Stine

Fra : Gitte

Dato : 12-02-02 07:57

Hej

> [...]
>simpelthen ikke leve uden. Jeg har det nogen gange som om jeg er helt
>forelsket i min søn. Er der andre der har det sådan? Jeg er bare så glad så

Et stort tillykke med det lille vidunder. Og du er langt fra den
eneste der har det sådan. Jeg har selv en søn på 2 år, og jeg har det
lige sådan med ham. Og nu er han også begyndt at være rigtig sjov,
masser af skøre indfald og masser af latter. Skønt.

MVH
Gitte

Fra : Jette andersen

Dato : 12-02-02 15:22

Hej Mimi
Jeg kan godt huske følsen da man var blevet nybagt mor. Man kan side en hel
dag med barnet i sine arme, man har slet ikke lysten til at ligge det fra
sig.
Min søn han er 4½ år. Jeg elsker for tiden, at sidde ude i køkkenet om
morgen, når vi alle 3 sidder og spiser morgenmad, de små dejlige samtaler vi
har, og de sjove bemærkninger min søn kommer med.
Vi prøver igen at få en lille baby til, og selvfølige glæder min søn sig til
det lykkes. Min søn og jeg ønsker os en lille bror og kærsten ønsker sig en
pige,...... og ja, bare det er et sundt barn. Min søn og kærsten snakker
meget om havd det skal være, og at høre på det kan kun får mig til at grine
af dem pga., at min søn kommer med så mange sjove bemærkninger.
Hvis jeg var dig, ville jeg skrive alt ned om jeres baby, også når den lille
begynder at kommer med sjove bemærkninger, det er sjovt at læse det igen
efter der bare er gået 1 år.
Husk ikke at glemme din mand, det sker nogle gang at man glemmer sex-livet
og husk også at bruge tid på dig selv, f.eks. frisør, tid foran spejlet osv.
Hel og lykke fremover med den lille

Mange hilsner
jette

Fra : mimi

Dato : 14-02-02 09:12

Hej igen
Dejligt at høre det ikke kun er mig der er så optaget og glad for at være
mor. Jeg glemte i mit første brev at fortælle at min søn altså er 7½ måned,
og han bliver bare skønnere og skønnere for hver dag, og det er rigtigt det
bliver sjovere des flere ting han kan. Lige nu har han foreksempel travlt
med at rejse sig op af alting, og det ser så sjovt ud, for han er pavestolt
hver gang.
Jeg har skam en bog om de første 7 år som jeg skriver i meget tit. Det har
mine forældre nemlig også gjort med mig og det er så sjovt at sidde og læse
idag, når man selv er blevet mor, og også at sammenligne med mig selv og
min søn.
Uha, det med at glemme sin mand er et ømtåleligt emne, for selvfølgelig er
det gået ret meget ud over min mand at vi pludselig er tre, og det ikke kun
er ham der kan få opmærksomheden. Og træthed om aftenen er tit en grund til
et mindre aktivt sexliv. Men alt det hører vel med til at få børn.
Held og lykke med at blive gravid igen. Jeg skal også helt sikkert have
flere, men ikke før om et par år.
Knuser fra Mimi

Fra : Jette andersen

Dato : 14-02-02 23:04

Hej Mimi
Rat at høre fra dig igen
Min søn Jon og jeg har haft store bagedag, vi har bagt "choco kager", ha ha
ha....det var sjovt. Han var meget ivrig for at komme igang. Han ledte efter
en skål som vi skulle bruge, tog en stol hen til bordet. Jeg tog et æg ud
fra køleskabet og lagde det henne ved skålen og ham. Han spurgte med det
samme, om han måtte slå ægget mod kanten af skålen, jeg var ikke meget for
det, da jeg vidste, at det nok var det ½ af ægget der ville lande i skålen,
men hvis han ikke får lov en gang imellem, læger han det jo ikke. Ha ha ha,
og jeg gættede rigtig og vi fik ginet sammen.
Men vi fik da bagt de kager. Lavede the, kaffe og saftevand og satte os alle
tre ind i stuen og smagte på de kager vi fik bagt, og hyggede os.
Sikke en dejlig afslutning på denne dag.....

Mange hilsner
jette

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 12-02-02 22:24

"mimi" <a@a.aa> wrote in message
> [...]
> simpelthen ikke leve uden. Jeg har det nogen gange som om jeg er helt
> forelsket i min søn. Er der andre der har det sådan? Jeg er bare så glad

Gem noget til han bliver teenager, du får brug for det.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Sofie

Dato : 15-02-02 11:56

> [...]
> simpelthen ikke leve uden. Jeg har det nogen gange som om jeg er helt
> forelsket i min søn. Er der andre der har det sådan? Jeg er bare så glad

Hejsa.

Min datter er snart 11 måneder og jeg kan ikke forestille mig
et liv uden hendes små finurligheder.
Noget af det bedste er når man træder ind af døren.
Den måde ungen lyser op når hun ser sin mor, slår alt.
Forelskelse? Tjaa, det kan man vel godt kalde det.

Mvh.
Sofie