Manglende workgroup information file ved c~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 10-02-02 18:43

Jeg har oprettet en workgroup information file og uploaded sammen med
min Access DB. I denne er angivet brugernavn og password og det kører
uden fejl off-line. Stien til workgroup-filen er angivet relativt.

Imidlertid får jeg denne fejl:

Microsoft JET Database Engine error '80040e4d'

Cannot start your application. The workgroup information file is
missing or opened exclusively by another user.

-når jeg forsøger at connecte med denne string:

strConnect = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0; Data
Source=database.mdb; User ID=user; Password=pass"

Kan det løses?? Eller kan man alternativt brugernavns- og
passwordbeskytte en Access DB uden denne famøse worgroup-file??

Anders Lau
/Anders
--
Anders Lau Mandsholm