Min mus er underlig!
Fra : Colzen

Dato : 10-02-02 18:40

Hej NG.

Jeg håber at en af jer kan komme med en fornuftig forklaring på følgende:
Mit scroll hjul virker ikke i Internet Explorer og i almindelige Windows
mapper, men virker fint i Outlook Express. Det samme gør sig gældende i
Return To Castle Wolfenstein og UT det virker ikke i RTCW men dur fint i UT.

Det virkede før ominstallering af win2k og alle indstillinger er sat som
før.
Det er en Logitech USB mus.

Mvh
Colzen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-02-02 18:51

"Colzen" <claus.olsen@REMOVEcool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Det virkede før ominstallering af win2k og alle indstillinger er sat som
> før.
> Det er en Logitech USB mus.

Jeg gætter på at du har installeret ServicePack 2 ?

Logitech har opdateret driver her, og bemærker specielt at Win2k+SP2
skal/bør opdaterer muse-driver:
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w2000.cfm

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Colzen

Dato : 10-02-02 19:10

Nej jeg har ikke fået installeret SP2 endnu, men det skal jeg jo have gjort.
Tak for hjælpen.

Mvh
Colzen