Tatovering.
Fra : Lille mig

Dato : 10-02-02 12:57

Hejsa.

Jeg er en pige som gerne vil have en tatovering på den ene balle, anklen
eller skulderbladet. Den skal ikke vær ret stor og skal nok være et kinesisk
tegn.
Jeg har hørt det skulle gøre skrækkelig ondt på ballen og anklen? er det
rigtigt? hvor gør det mindst ondt?
Hvad koster det at få sådan en tatovering når det bare skal være en lille
en? og er der nogen steder på nettet hvor jeg kan se nogle kinesiske tegn?

Hilsen Helle

Fra : Mirian

Dato : 10-02-02 13:52

"Lille mig" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kinesisk
> tegn.
> Jeg har hørt det skulle gøre skrækkelig ondt på ballen og anklen? er det

Da jeg blev tattoveret, spurgte jeg tattovøren hvor det gør mest ondt at få
en tattovering, hun svarede at det var på lænden.
Min er på lænden og ja det gør ondt, men ikke så du ikke kan holde det ud,
det er en meget fin smerte, svær at forklarer.

> Hvad koster det at få sådan en tatovering når det bare skal være en lille
> en? og er der nogen steder på nettet hvor jeg kan se nogle kinesiske tegn?

Min tattovering er temmelig stor, ca 15 cm bred og 13 cm høj og den kostede
900 kr. billigt synes jeg, så din størrelse vil vel koste omkring 200-300
kr. Men det kommer igen an på om du får den lavet på en markedsplads eller
lign. eller ved en fastboende tattovør.
MVH Mirian

Fra : Finn Jensen

Dato : 10-02-02 17:10

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kr. Men det kommer igen an på om du får den lavet på en markedsplads eller

Det er vist mange år siden eller hos en "køkken tatovør".

En rose på ca. 3x5 cm. i farver koster i Aalborg kr. 800,- og et navn koster
kr. 500,-

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Mirian

Dato : 11-02-02 16:11

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> skrev i en meddelelse

> "Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> kostede
>
> Det er vist mange år siden eller hos en "køkken tatovør".

Det er hverken mange år siden eller ved en køkken tattovør! Jeg fik den
lavet i septenber sidste år hos en meget dygtigt tattovør, se evt hendes
hjemmeside: www.tattoo-zone.dk
Grunden til at den er så billig er vel også beliggenheden i Danmark, det er
ikke så dyrt hernede i sønderjylland som det er i Ålborg.

> En rose på ca. 3x5 cm. i farver koster i Aalborg kr. 800,- og et navn
koster
> kr. 500,-

Vildt dyrt!!!
MVH Mirian

Fra : news stofa

Dato : 10-02-02 15:20

Hej Lille dig.

> [...]
kinesisk
> tegn.
> Jeg har hørt det skulle gøre skrækkelig ondt på ballen og anklen? er det

Jeg har selv fået TRE tatoveringer,,,en på skulderen ,,, et armbånd,,, og en
ovenpå foden.
JEG personligt synes sle tikke tatoos gør så vanvittig ondt at få lavet, MEN
skal jeg vælge et sted,,,, så kan du teste dig selv,,, nap dig selv der hvor
du vil ha den,,, mærk om det gør ondt,,,,
Jeg synes selv det gjorde mindst ondt på skulderen. Ovenpå foden gjorde lidt
ondt fordi huden er tynd og nerverne sidder lige inde under.

> Hvad koster det at få sådan en tatovering når det bare skal være en lille
> en? og er der nogen steder på nettet hvor jeg kan se nogle kinesiske tegn?

Jeg har ikke givet over 500 pr stk. priserne varierer meget fra sted til
sted.
Det med de kinesiske tegn kan jeg ikke hjælpe med,,, prøv at søge på jubii
osv.

KNUZZ og held og lykke

TIna

Fra : Finn Jensen

Dato : 10-02-02 17:16

> [...]
kinesisk
> tegn.
> Jeg har hørt det skulle gøre skrækkelig ondt på ballen og anklen? er det

Brystet er det mest ømme punkt så her gør det mest ondt at få lavet en
tatovering.
Der hvor det gjorde mindst ondt på mig var på oversiden af underarmen.

Generalt kan det siges at der hvor huden er tynd der gør det mest ondt.

Og JO det gør (pi****) ondt ellers er jeg bare en pivskid ?

> Hvad koster det at få sådan en tatovering når det bare skal være en lille
> en? og er der nogen steder på nettet hvor jeg kan se nogle kinesiske tegn?

Min søster fik lavet sådan et kinesisk tegn hos en eller anden kosmetolog og
det er en som forsvinder efter 4-5 år. En "ægte" tatovering er det ikke men
kan være en god idé inden man endelig beslutter sig for at få en rigtig
tatovering.

Jeg mener at huske at disse kinesiske tegn i Aalborg koster omkring 7-800,-
kroner hos en anerkendt tatovør. De findes i størrelsen fra et par
centimeter til meget større så tag ind til en tatovør og hør nærmere for
måske kan du handle lidt om prisen specielt hvis han ingen kunder har i
forretningen.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : AEK

Dato : 10-02-02 17:47

> [...]
> Der hvor det gjorde mindst ondt på mig var på oversiden af underarmen.
>
> Generalt kan det siges at der hvor huden er tynd der gør det mest ondt.

Hej Finn !

Jeg er tatoveret på anklen. Det kunne mærkes, men ikke af betydning.
Jeg talte med tatovøren - en af de gamle , erfarne slags - om folks
smertetærskel.
Han fortalte, efter ca. 20 år i branchen, at fyre / mænd er mere pivet end
os kvinder - når det kommer til tato.

Vores smertetærskel skulle være højere end Jeres. Om det er snadt, ved jeg
ikke.

Hilsen
A.Knudsen.

Fra : Finn Jensen

Dato : 10-02-02 18:17

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Han fortalte, efter ca. 20 år i branchen, at fyre / mænd er mere pivet
end
> os kvinder - når det kommer til tato.

Intersant læsning for I kvinder plejer jo ikke har holde Jer tilbage med at
brokke Jer )

God søndag til alle

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-02-02 19:22

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.com> wrote in message

> [...]
> end
>
> Intersant læsning for I kvinder plejer jo ikke har holde Jer tilbage med

der er forskel på at brokke sig og pive...... men jeg tror rent faktisk at
den tatovær har ret..... jeg gad ihvertfald godt se en mand gennemgå menses
smerter og ikke mindst en fødsel...... så kan vi nemlig snakke om
smerter.....
det nærmeste jeg har oplevet man kommer den slags smerter er nemlig
nyresten........... og det gør F***** ondt.....

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 16-02-02 16:34

> [...]
> smerter.....
> det nærmeste jeg har oplevet man kommer den slags smerter er nemlig

Det er så lavt af kvinder at sige til mænd at de ikke kan snakke om smerter
før de har prøvet at føde.
Der er sikkert mange mænd der godt kunne tænke sig at opleve den
vidunderlige følelse af at bære på et lille barn i 9 mdr og mærke at det
vokser, at kunne fortælle hvornår det sover, hvornår det er vågen og hvordan
det er at blive sparket inde fra!!!!!!
Det er så unfair af kvinder at de altid skal bruge det argument!!!
Mænd oplever også smerter, sikkert bare på andre måder! (måske når konen
snakker om hvor vidunderligt det er at mærke det lille barn, så kan han
måske føle sig udenfor!!! Det er også SMERTE!)
vh lkp

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-02-02 17:51

"Lisbeth Pedersen" <hh57@mail.strueres.dk> wrote in message

> menses
>
> Det er så lavt af kvinder at sige til mænd at de ikke kan snakke om
smerter
> før de har prøvet at føde.

nej jeg mener ikke det er lavt at snakke om fødsel og nyresten når vi
snakker rent fysiske smerter... slet ikke når vi kvinder tilsyneladende
bliver nedgjort som værende frygteligt pivede.....

> [...]
> vidunderlige følelse af at bære på et lille barn i 9 mdr og mærke at det
> vokser, at kunne fortælle hvornår det sover, hvornår det er vågen og

jamen jeg er da sikker på at du har ret..... det har blot intet at gøre med
rent fysiske smerter.....

> Det er så unfair af kvinder at de altid skal bruge det argument!!!

hvorfor???
desuden bruger jeg også argumentet omkring nyresten.... det er nemlig den
eneste smerte jeg kan komme på der kan komme i nærheden af
fødselssmerterne..... og jeg er sikker på at alle kvinder der har prøvet
begge dele giver mig ret.....
vis mig en mand der har nyresten så skal jeg nok kommentere på om jge mener
han er mere pivet end os kvinder.....

> Mænd oplever også smerter, sikkert bare på andre måder! (måske når konen
> snakker om hvor vidunderligt det er at mærke det lille barn, så kan han
> måske føle sig udenfor!!! Det er også SMERTE!)

ja... det er psykisk smerte.... og har intet med den smerte der kommer når
man får en tatovering at gøre....
hvis du vil snakke smerte generelt så må du præsisere om vi snakker fysisk
eller psykisk smerte... for jeg mener der er en væsentlig forskel.....

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-02-02 18:10

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fysisk
> eller psykisk smerte... for jeg mener der er en væsentlig forskel.....

Hvad med en gonoretest ?.
Har hørt fra en bekendt af det gør ret så ondt på en mand

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-02-02 18:25

"Finn Jensen" <lazystyle@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvad med en gonoretest ?.
> Har hørt fra en bekendt af det gør ret så ondt på en mand

ifølge min kæreste der er det nul og nix i forhold til både nyresten og
fødsels smerter*G*
( ikke at han har prøvet nogle af delene.... kun testen..... )
han har været vidne til sin datters fødsel og min nyresten, så i forhold til
det mener han at det absolut ikke kan sammenlignes...
især da testen gør ondt i meget kort tid i forhold til de to andre ting...
( i should know.... 3 dage i fødsel og nyresten der var en uge om at
passere)

på den anden side har jeg også ladet mig fortælle at galdesten også skulle
være temmelig smertefuldt... det har jeg tilgængæld aldrig prøvet

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 16-02-02 16:31

> end
>
> Intersant læsning for I kvinder plejer jo ikke har holde Jer tilbage med
at
> brokke Jer )
>
> God søndag til alle

HOV HOV!!!
Skal vi nu ikke lade være med at rede alle over en kam!!!!!! FY skam dig!
vh lkp

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-02-02 22:31

> [...]

men
> kan være en god idé inden man endelig beslutter sig for at få en rigtig

Hej Finn

Hvad kostede sådan en sag så?

Hilsen
Joan

Fra : AEK

Dato : 10-02-02 22:32

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a46ohd$fh7$1@sunsite.dk...

> Hvad kostede sådan en sag så?

Yo Joan !

Nu skal du ikke begynde at få gode ideer...*G*
Neo & Dixie løber hylende væk fra dig........

Hilsen
A.Knudsen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-02-02 00:17

Hehe Anya

din slyngel

Desuden har Neo & Dixie hver deres tatoo, så må mor her vel også *G*

Hilsen
Joan

Fra : Finn Jensen

Dato : 11-02-02 08:42

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a46ohd$fh7$1@sunsite.dk...

> Hej Finn
>
> Hvad kostede sådan en sag så?

Hej

Min søster gav kr. 500,- for den for 1½ år siden.
Den er ca. 5x5 cm.

Jeg er ikke helt klar over hvordan de laves men min søster siger at den er
holdbar men skal tegnes op ca. hvert andet år. Noget med at den kun sidder i
det yderst hudlag.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Lise

Dato : 11-02-02 13:57

Finn Jensen <info@shannon-fly-dressing.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c669c8a$0$89118$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

KLIP >
> [...]
men
> kan være en god idé inden man endelig beslutter sig for at få en rigtig

Jeg har fået lavet en sådan kosmetisk tatovering. Resultat: den blev
pil-skæv, da hende der skulle lave tatoveringen jo ikke er rigtig tatovør,
men blot kosmetolog, og det er åbenbart meget svært for uøvede at tegne lige
med en tatoveringsnål...
Kan ikke anbefales.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-02-02 23:25

"Lille mig" <helle@jirty.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er en pige som gerne vil have en tatovering på den ene balle, anklen
> eller skulderbladet. Den skal ikke vær ret stor og skal nok være et

tillykke med beslutningen.... sålænge du er sikker på at du vil have den og
sikker på at du ikke fortryder det på et senere tidspunkt så go for it....
men husk den er ikke uforgængelig.... den kan ødelægges af flere ting...
selovm de steder du har valgt egentlig er udemærkede
jeg ville dog personligt aldrig vælge ballen.... aaalt for udsat for
kroppens luner.... jeg overvejede engang en rose på brystet... men gik fra
det da en beskrev for mig hvad der sker med en sød lille rose når man har
været gravid... den går fra at være lille og nuttet til at være enormt
langstilket*fniz*

> Jeg har hørt det skulle gøre skrækkelig ondt på ballen og anklen? er det
> rigtigt? hvor gør det mindst ondt?

jeg har to.. en bag på skulderen ( mellem skulderen og skulderbladet....
lige uden for bh-stroppen) og en på anklen....
det værste var den på anklen... men det var alene af den grund at den kørte
hen over knoglen..... ellers vil jeg sige at sæfølig gør det ondt..... men
efter et lille stykke tid bedøver huden nærmest sig selv og de stoffer
kroppen frigiver pga smerten gør en så uhyggeligt glad bagefter*G*
jeg kan ikk ehelt beskrive smerten.... men i retningen af sådan et svigende
slag over armen eller hvis man vrider huden på armen mellem to håndflader...
en nærmest brændende fornemmelse..... det gør ondt men ikke så meget at man
tror man skal dø.... blot lige nok til at man kan mærke en enkelt tåre i
øjet......

> Hvad koster det at få sådan en tatovering når det bare skal være en lille
> en? og er der nogen steder på nettet hvor jeg kan se nogle kinesiske tegn?

jeg har givet 400 kr for begge mine.... den ene fik jeg lavet i vejle af en
virkelig dygtig tattovør og den anden i ålborg af en lige så dygtig ditto...
lad være med at få den lavet det første og bedste sted du falder ind.... og
for guds skyld hold dig væk fra rejsende tatovører....
hold øje med om han disinficerer værktøjet og om nålen er ny.......
mange tattovører i dag har bøger med masser af kinesiske tegn.... mange
steder med forklaring neden under...
du kan sagtens tillade dig at tage ned og kigge og vælge den du gerne vil
have inden du bestiller tiden til det...... det har jeg gjort begge
gange.... de er vant til det

Fra : mogens aagaard

Dato : 25-02-02 19:55

d. 10/02/02 13:56 skrev Lille mig på helle@jirty.dk i artiklen
> [...]

> en? og er der nogen steder på nettet hvor jeg kan se nogle kinesiske tegn?

Prøv at checke denne hjemmeside ud:
http://www.tattoo.dk/dansk1.htm
Erik Reime er efter min ringe mening, en af Danmarks bedste tatovører. Hans
hjemmeside vil give dig svar på dine spørgsmål
Hilsen
Mogens

Fra : Gitta Mikkelsen

Dato : 04-03-02 21:28

Hej Lille mig...
Det koster ca. 500 kr. Hvis det bare drejer sig om en lille en...
Og husk... Man skal lide for skønheden!!!
Ta og gå på biblioteket og lån nogen kinesiske bøger, så du rigtig kan tænke
over det.

Adios Hemse