Tyrkisk Van
Fra : Kirsten Hess

Dato : 10-02-02 13:12

Hej NG
Er der nogen, som kender til katteracen tyrkisk van/andre katte, som
elsker vand. Jeg er p.t. blot nysgerrig.

Findes de her i landet.

Med venlig hilsen
kirsten Hess

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-02-02 13:06

"Kirsten Hess" <kirsten.hess@wanadoo.dk> skrev...
> Hej NG
> Er der nogen, som kender til katteracen tyrkisk van/andre katte, som
> elsker vand. Jeg er p.t. blot nysgerrig.
> Findes de her i landet.

Hej Kirsten

Vil ikke påstå, at jeg kender ret meget til Tyrkisk Van - men de findes
ihvertfald i Danmark
Her er et par links til dig:
http://home.dencity.com/vangora/ - dansk specialklub for ejere af Tyrkisk
Van og Tyrkisk Angora
http://www.darlingtonia.dk/ - dansk opdrætter
http://hjem.get2net.dk/soyadi/index.html - dansk opdrætter
http://hjem.get2net.dk/Rauschenberg/ - dansk opdrætter
http://sophias.homepage.dk/ - dansk opdrætter

På disse sider skulle der ihvertfald være god mulighed for, at læse mere om
Van-katten!
God fornøjelse!

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Kirsten Hess

Dato : 10-02-02 14:05

Tusind tak. Det lyder som nogle rigtig dejlige katte. Vores Frida er
garanteret ikke mikset med tyrkisk van, men hun elsker regn- og snevejr,
er meget blød og dejlig, så når hun engang tager på musjagt i de evige
kattejagtmarker, vil jeg se mig om efter en van.

Med venlig hilsen

Kirsten Hess

Camilla Scharff skriver: